There´s always some reason to feel not good enough

Kom precis in nu, har varit ute och rastat Tindra och tagit  "dålig" luft. Nu ska jag gå och lägga mig.
Pratade med mamma förut.. Jag blev alldeles nere, började gråta som ett litet barn typ. Hon är orolig över min framtid, min framtid? Den har jag inte ens tänkt på. Men mår dåligt över när man snackar om den, vad ska jag bli egentligen? Med mina nuvarande betyg så lär jag inte bli ett skit.. Men jag ska ändra på mig, jag måste, jag vill! Men hur lätt är det när man inte har tillräckligt med motivation? När man inte tror på sig själv?
Vill bara kunna imponera på alla, familjen, lärare och vänner och bara kunna säga: Jag kan, jag gjorde det!
Hur får man tillbaka sin motivation? Så jävla trött på det här, vill bara kunna förändra mig till en bättre människa, som är ambitös och vet vad jag vill..  It´s hard..

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är en ny dag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0