Studiedag

Igår så var det en alldeles för lång dag, började morgonen med gympa, fast det var ju ingen ansträngande lektion direkt... Haha. Jag slutade 5 igår, fyfan vad trött jag var! Det blev till att gå direkt till bussen, åka hem och sen äta kvällsmat!
Jag gick faktiskt och la mig för att vila vid halv 7 igår, sen vaknar jag nästa gång vid halv 11.. Alla har gått och lagt sig i huset så då gick jag och bortstade tänderna, sen ner i sängen för att sova till halv 11 idag med! Så skönt att för en gångs skull lägga sig i tid och vara utvilad, jag är verkligen helt slut om inte jag får sova  tillräckligt.

Idag:
Som sagt vaknade jag vid halv 11 tiden, gick upp och åt frukost/lunch=brunch haha och sen ner för att duscha, klä på mig borsta tänderna o.s.v sen kom Li hit! Vi satt och läste om massa häftiga saker på Flashback!
Sen var det för att ta det stora klivet, ta på sig skorna och gå ut på en promenad, det blev till att gå hackeforsspåret. Fifäään vad trött jag är i mina ben nu! Och helt slut känner jag mig också, det är inte klokt.. typ..
Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen.. Får se..
Jag har märkt att jag är ganska slarvig med att uppdatera min blogg, får börja göra det oftare då, men jag har en sån grymt  tråkig design och jag vet inte hur man ändrar den, så man blir inte så pepp på att blogga.. Någon som vet hur man ändrar till egen bakgrund o.s.v??

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan hjälpa dig med designen någon dag :) Vi måste ses snart ju, det var evigheter sedan!!

2008-01-24 @ 19:57:21
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0