helgens händelser.

Fredag: Jag och Carl gick på bio, vi såg på Arn, den var helt okej, lite seg ibland bara men värd att hyra på film så småningom.

Lördag: Var hemma hos Niama och firade henne henns 18-års dag (inte för hon fyllde då men endå) med tjejerna. Hon fick fina presenter, och vi fick god mat, tårta m.m..  :)

Idag: Har bara slappat hela dagen, sen så träffade jag Elias en stund. Vi har möblerat om mitt rum, det
är inte riktigt färdigt en men det tog så lång tid så det blev till att ta en paus.. Ska lägga in före och efterkort sen så får ni se resultatet.
Nu ska jag se på Andra Avenyn och sen så kommer Elias och Flora hit..

Tankar snurrar runt i huvudet.. Vart går alla gränser? Hur vet man vad som är rätt och vad som är fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0