Tell me how come

Alla gör vi misstag, fel och saker vi djupt ångrar. Jag medger att jag har gjort saker som anses vara fel.. Men det är inga saker som skadar folk i min omgivning, bara mig själv. Jag vet att det är fel, men gjort är gjort och det kan jag inte neka. Snälla jag har chans att ändra på mig, mitt blod är lika rött som ditt.
Jag är så galet nervös inför imorgon, att göra de jag älskar mest av allt besvikna.. Snälla Gud hjälp mig, jag lovar jag kommer gottgöra det på något sätt... Hjälp mig nu, jag behöver dig.

Idag har jag iaf varit med Li, lika flumm som vanligt! hihi. men nu måste jag nog gå och lägga mig, men vet ju endå att jag inte kommer göra det.. Ska kanske duscha håret nu så slipper jag jäkta på morgonen, har bestämt vad jag ska ha på mig och allt imorgon, för mig är det en stor dag där vad som helst kan hända. Kanske över reagerar jag, men endå.. Vi gör misstag för att lära oss utav dom? Eller..  Wish me good luck! Behövder det.

Shine a light for love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0