TACK!

Allt gick verkligen jätte bra idag! Var så grymt nervös innan, satt och pillade på någonting hela tiden, men åh.. Vad lättad jag känner mig! Vi snackade om mina studier sisådär, hur vi ska göra osv.. Kom fram till ett och annat.. Men det enda jag hade i hjärnan var att JAG HAR FÅTT MITT STUDIEBIDRAG! Jag är rik, rik rik! Från att ha varit luspank i 2 månader (trodde jag) så har jag fått mina pengar endå, jag som var helt säker för att min lärare SA faktiskt till mig att mitt studiebidrag kommer bli indraget ! Snacka om glad! Synd att man är så beroende av pengar, men vad skulle man göra utan pengar? Rektorn bara: Vad är det som motiverar dig till att gå i skolan? Gissa vad jag sa? PEEEEEEEENGAR! Hadderajja!
Efteråt gick jag på stan med Inez, blev some shopping! Sen gick vi till vårat älskade budget fik, det vanliga, princess bakelse för min del, en vanilj munk åt henne..
Klockan 5 mötte vi upp Li, gick och köpte candy..Vi åkte även förbi Abisko för att se om hennes opålitliga lärarefanskap var där, men nae.. Han var ju som sagt på Arlanda, yeah right..
Drog hem sen iaf, sov och så vidare. Bara slappat ikväll,. kollat på Andra Avenyn sen varit ute med hunden.

Imorgon ska vi till gymmet på idrotten, palla egentligen tänker jag, jobbigt. Men vafan jag ska ju ha perfekt närvaro och det kan faktiskt bli ganska intressant för jag kanske vill börja gymma så småningom..

Stockholm på fredag kanske! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Börja gymma på Nautilus, Ebba :D

2008-02-13 @ 09:20:06
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0