det är kallt

I lördags så var jag med Elias och Flora. Vi tog det lugnt hemma hos mig och andades, typ!
Igår åkte jag, Inez, Farre och Sia till Sthlm! Det blev lite shopping på rean för min del, hittade ett par skor och underkläder för kanonpris på TOPSHOP.
VI hann tyvärr bara gå på stan i ca 1 timme innan dom stängde. Efter stängnings dags så åtke vi förbi Rinkeby och Tensta, handlade en tändare som jag bara älskar! :) Och jag var ett stenkast ifrån dig..
Vi åkte till Akalla eller vad de heter och åt på någon persisk restaurang, supergott men MÄKTIGT! Orkade långt ifrån hela tallriken haha.
Vi blev sugna på att hitta på något medans vi lät maten tystna mun, typ.. Så efteråt så drog vi till Heron City och bowlade. Team Fatti Vs Team Olofsson,  Men jag tänker inte säga vilket lag som vann men jag och Sia var iaf Team Fatti.. Höhö!!
Kom hem vid 1 tiden någon gång. Somnade runt halv 3..

Skolan då..
Idag var historian inställd på förmiddagen så jag hade sovmorgon till 12, grymt värt! Sen bara en lektion!
Imorgon är det språkets dag! Börjar klockan 9 i aulan och ska lyssna på någon föreläsning till kl 10. Sen ska man delas in i olika språk grupper och berätta om sig själv på spanska och sen om något som har med Spanien och göra.. Och jag har inte börjat än, ovanligt!
Men det lär inte vara svårt heller. ;)

Här är några bilder från Sthlm.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0