bara så ni vet

mitt internet hemma har inte funkat sen i torsdags :'( så tro inte att jag har övergett er.. hell no no!
hoppas på att det drar igång någon gång i veckan, för jag är verkligen en datanörd... eller jag måste snacka med mina kompisar och ta reda på senaste skvallret typ.. asså inte skvaller mellan folk i dödens stad. för jag har blivit totalt helt ointresserad av sånt.. men om kändisar då? nej fan det är jag också totalt helt ointresserad av.. okej bara smyga runt lite.. typ... haha... eller skitsamma..
msn in my heart
playahead in my heart (ibland)
bilddagboken in my heart..
har skribit ett inlägg på wordpad hemma som jag hoppas ni ska få användning för när mitt internet funkar.. asså inte anvädning som att det är fakta.. men läsa! jaa förlåt för jag är trööööög då, jag är så seg idag!!!!!!!!
verkligen..
sitter hemma hos min bror nu som fyller 23 år. retat honom lite och så. grattis henrik..
dricker kaffe.. och jag ska nog gå ut snart när jag druckit upp min kopp till *PIIIIP* och låta minnen minnas...
imorgon börjar dödens väg. (SKOLAN)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0