Törstig

Idag var jag faktiskt ganska skapligt mycket på allärten i skolan, räckte upp handen flera gånger på spanskan och jag tror nog att Linda blev lika förvånad över det som jag själv blev. Jag skrev även och fullgjorde en studieteknik (senast inlämning 6:e oktober, oj då hehe) inlämning där jag berättade om b.l.a hur jag lär mig bäst, vad som gör mig motiverad och hur lat jag jag är, skoltrött, hur jag ska ändra mig och mer.  + att jag stannade kvar och pluggade efter skolan! Imorgon tänkte jag stanna kvar och göra klart en novell analys..
När jag kom hem så gick jag inte och la mig. Nej jag lagade mat. Nudlar och stekte kyckling. Sen vart det häng vid datorn, tv och så.
Såg en så sjukt sorglig grej på Aftonbladet, man blir ju inget annat än tårögd. Seriöst så jävla söt hund. Bryr sig verkligen om sin kompis, som dog. Asså verkligen en hund som hjälper sin andra vän och springer ut i vägen och riskerar själv att bli påkörd! :( ♥
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3952069.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0