Torsdag

Godmorgon!
I natt sov jag skönt, även fast jag inte kunde somna på en gång så är jag inte jätte trött.
Lyssnar på Lars Winnerbäck - Åt samma håll, den är så jävla värd. Seriöst!
Jag känner på mig redan nu att jag kommer behöva stressa till skolan. Jag ska hinna duscha, klä på mig, smörja in mig, sminka mig + borsta tänderna. Om jag minns rätt så går min buss 09.08.. Fast ioförsig så kan jag ta den som går 09.28. Det gör inget om jag kommer 2 minuter för sent. Jag vet att min lärare uppskattar att jag kommer över huvud ttaget.
Ikväll ska jag få taccos! Skit glad! Jag var ju så himla pepp och sugen på det igår, så jag tjatade lite på mamma och berätta hur gärna jag vill ha det, hon bara. Ebba, jag fixar det här. Det blir kul ju! Ja typ sådär sa hon ;) Nästan.

Inte långt kvar till Julafton nu. Där efter händer det mycket på en gång, nyår bland annat!

God Jul
Jag på Jul på Liseberg med Linnea för två helger sen. :)

Kommentarer
Postat av: Soul

tack sötnos! Jag och han har gjort slut, berättar mer sen :/ fan det gör så ONT! Trodde det skulle hålla för alltid, hans kläder ligger här tom :/

2008-12-11 @ 12:29:03
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0