Spela en av dina Rub a-Dub!

Söndag, tråkigt, ångest. Brukar låta så, känns så nu med. Men kan det vara för att min mage är sådär lagom äckligt mycket vrålhungrig och det känns som jag kan äta en hel kebab restaurang? Tror inte det. Men kan det vara för jag är trött som ett svin och jag vet att jag har massor att göra idag, plugg ni vet.. Men jag fixar det här... 
Fast det är inte såhär det ska va, . Jag vill känna mig fri fri fi det är min filosofi kolla kolla att..Jag är en reko tjee-ej.

Igår så var det segt som fan, vaknade sent, ångest, inget blev gjort o.s.v. Men sen på kvällen snackade jag med Freddy på msn, och då bestämde vi att vi skulle fixa äckelvinet (som har bryggt). Så han kom hit vid 23 någon gång, vi fixa lite chillade. Sen skulle vi hetsa till bussen,  gick fort som fan.. Och vi hann! Wohoo. På bussen så satt det en fett störande kille, han ropa Ebba hela tiden och jag vände mig och han ba; Vi är bekanta´s bekantas. So what? Har alrdrig sett snubben förr hur fan vet han vem jag är? Sånt är så läskigt.
Det var iaf planerat att jag och Freddy skulle möta upp Simon och Krumme på stan, men nae dom drog hem med sista bussen när vi hade kommit till stan. Kul! Men vi käka iaf kebab, drack äckelvin och mötte Dennis som var full och glad! Haha!
Kom hem någon gång vid 4. Drack äckelvin och en cola, lyssnade på skön musik, sen somna.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska käka snart. Är så hungrig, seriöst. Kanske blir vitlöksbaguette, det är så jävla gott.
Sen ska jag göra något vettigt, därför måste jag göra allt ovettigt nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0