Snö väder!

Vaknade upp i morse, kollade ut genom fönstret och möttes av en vacker syn, det var en hel del snö på marken och det snöade fortfarande! Klädde på mig och cyklade till Linnea för att "Lucia dampa" lite. Om man kan säga så, Axel var också med på ett hörn. Sen drog vi till skolan, snabbt stopp på Preem innan.
Var på bra humör idag, allmänt glad och fick massor nostalgi minnen också, från i somras.. Sånt gillar vi.
Lärnarna på skolan hade Lucia tåg för oss elever, haha fint! Efter det fick vi peppar kakor, saft och kaffe. Mysigt.
Kom hem för ca en timme sedan och tänkte gå och lägga mig. Gick upp till köket först för att se om det fanns något att äta. Det var då jag hörde jul musiken som mamma hade satt på. Då fick jag genast mer julkänsla. Jag gick ned för trappan, tog på mig skor, vantar och jacka och begav mig ut i trädgården, byggde en snölyckta,det var så himla länge sedan jag gjorde det. Himla värt! :)
Ikväll hoppas jag att det händer något speciellt. För jag vet vad som hände för ett ex antal månader sen..Eller? :D

taget från fönstret
snö :)

snö snö snö trädgård.
harmoni
snösnösnö
snölycktan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0