Sista dagen av 2008 för evigt.

Imorgon ligger det i vårt förflutna. I det gånga, snart är i år föralltid förbi. Another year is over, a new one has just begun säger vi då.
Hur som helst igår så gick jag på stan med Carl. I flera timmar, han hittade ett par jeans från JC och jacka från First Aid. Själv hittade jag ingenting, bara en tröja men jag prioriterade att jag faktiskt ska kunna leva på mina pengar i en månad istället för att vara helt pank. Sen gick vi till Hamlet och tog en öl.
Han skulle ta hockeybussen mot matchen vid halv 7. Och jag tänkte ta den till Resecentrum bara. När vi är vid St: Lars kyrkan så ser vi hockeybussen åker.. Vi springer som fan och han stannade :D Jaa!
Sen slutade det med att jag följde med på hockeyn iaf, fast jag gick själv efterssom Carl och hans kompis hade sittplats.
Gick till Baren och tog en bärs sen blev det alldeles för tomt där inne så jag frågade två små barn vart man skulle gå till hejarklacken :D När jag väl står i hejarklacken får jag ett sms av Li där det står : Kolla upp till vänster.
Vem ser jag inte då? Jo Li och Elita! HAHA as flummigt, så dom satt jag med iaf resten av matchen.
Sen blev det Hamlet och BQ. Sen kom Adam och Anton och hämta mig och Carl och vi drog till Adam och lanade.
Kom hem tidigt imorse och då blev det att gå och lägga sig.
Vaknade vid 12 idag, klädde på mig och sen följde jag med min far till Ekholmen och handlade. Blev några "raketer" tills ikväll och lite mat och sånt.
Nu har jag precis duschat och ska göra mig iordning.
Ikväll är det nyår och det blir kul ju!
Kanske uppdaterar mer sen, annars gör jag det imorgon.. Och om inte................
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0