God Jul

Julafton. Egentligen borde jag vara glad, eller rättare sagt. Jag är glad, det är julafton och jag har min familj samlad, men ändå så rinner tårarna som aldrig förr, här och nu. Saknaden efter min farmor går inte att beskriva med ord. Första julen utan henne då. Det är svårt. Men just nu så brinner det ett ljus för dig och farfar. Var på kyrkogården igår. God Jul på er. Vi ses någon gång i framtiden.
Det är snö ute. Det var många år sedan vi hade en vit jul. Men någon gång är det dags igen, kanske är det sista gången. Men jag ska iaf gå ut en sväng i snön, med min hund och vän Tindra.
Gäller att ta vara på dagen. Julafton, Jesus födelsedag.

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Chris Brown

God jul, hoppas du har det bra ebaay <3 saknar dig.

2008-12-25 @ 15:48:20
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0