Fluff Måndag

Tjenixen!
Idag har jag varit på bra humör, lite trött bara men inte få farligt med tanke på att jag somnade rätt sent igår. Har varit flummig och glad, det är så det ska va!
Efter skolan så tog jag bussen till hållplatsen därifrån, gick av och sen till godishuset och köpte mig en godispåse.Jag förtjänade det tänkte jag, oohja! Dock är det bara melon tugummin kvar, men det är lugnt, jag älskar dem.
Mitt internet funkar gallant idag. Det gjorde det igår också (förrgår med), typiskt såhär dag(arna?)en innan det är dags att lämna tillbaka den. Det är ju trots allt bara en lånedator, kommer snyfta till när jag måste lämna dig. Haha


sommar kärlek
ljummen hälsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0