Döds-onsdag

Vaknade för inte många timmar sen, på tok för sent. Missade alla mina lektioner idag, grov ångest. Kul att vakna när det är mörkt ute och inte kunna se ljuset som är så himla viktigt för att få oss att må bra. Ja döds-onsdag kallar jag den här dagen. Och jag är så sjukt sugen på tacco, köttfärs med gurka, tomat, riven ost, creme freiche (stavning?), strark tacco sås, mjukt bröd, sallad, majs, lök och JAA vad gott! Måste verkligen äta tacco snart.
Åt en grönsaks jansson förut idag. Och snart är det kvällsmaten kvar, det blir kyckling i lergryta med lök.. Min mammas lergryte kyckling ni vet ;)
Jag vill gå på ljus terapi, vill bli pigg och glad. Tänker oftast rätt många dåliga tankar på hösten. Men det är väl lätt hänt då man blir trött för att solen är på semester. Antar att det är så för dem flesta.
Kom på nu föressten att jag inte har öppnat min choklad kallender på två dagar :O Hur kunde jag glömma?

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0