Vart kom alla krafter ifrån?!

Igår så var jag med Linnea, i Vidngsjö. Drog en sväng till Lasses och handlade chokladbollar, klubbor och festis. Sen drog vi runt i Vidingsjö kan man väl typ säga. Vi gick väldigt mycket om man säger så, haha! Men mest satt vi och chillade.. Det var så jävla nice! Haha, det kan både jag och Linnea hålla med om.

Idag var det skola igen (var det?!). Det var kul! På lunchen så drog jag och några i klassen (jag hittar inte plus tecknet, ofta jag inte hittar plustecknet)  plus Linnea till Grill huset? Vet inte vad den heter, men ligger precis vid Resecentrum och åt! Det blev en kebab tallrik för min del och en cola. Fan vad jag älskar kebab, det är så jävla gott!

Nu är jag iallafall hemma. Och det är grått och trist ute. Men vad gör det? Linnea säger att det ska bli bättre väder på fredag, the sun is comming back! Vad mer kan man begära? Inte mycket mer som är naturligt.
Jag är väldigt hungrig nu, men jag känner mig verkligen full av kraft! Jag som gillar att sova efter skolan i vanliga fall känner för att göra något vettigt, fast så brukar jag känna mig för det mesta nu för tiden. Men jag måste ju utnyttja den kraften jag har.. Därför ska jag göra något nu..

1: Leta reda på min spanska bok så jag kan börja läsa spanska snart igen.
2: Städa mitt rum och lägga smutsiga kläder i tvätten..
3: Äta något.
4: Jag ska hjälpa brorsan att tvätta sin bil, får 50 kr för det! Alltid något och jag hjälper ju faktiskt min bror.

Dags att sätta igång kanske? Men först ska jag hitta min español bok och äta något + (haha nu hittade jag den) kolla på ett youtube clip.
Full clip gangstas :D

Bye

Jag och Linnea en solig kväll i juli
Sommaren värmer mig i hjärtat


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh, summer days :D <3 Det var sjukt kul igår! Hahaha, ofta min väska!!

2008-08-27 @ 18:29:43
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Soulie

jag saknar dig med! ses snart? <3

2008-08-28 @ 12:57:14
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0