Nice med majs!

Tiden rinner, rummet krymper..

Jag har inte vilat sen jag låg i mammas mage. Det var länge sen, länge sen jag kände den tryggheten.

Igår så vaknade jag ganska sent, gick omkring här hemma, senare följde jag med min storebror till sin lägenhet i Ljungsbro, vi var där ett tag.
Åkte hem mot Linköping, bakom ett par som körde i 30km/h när man fick köra i 110km/h. Men jag klagade inte, jag njöt istället över den vackra utsikten, ett landskap så fint..
Tog en sväng förbi Max´s Drive In, köpte rejält med käk, drog hem och satte mig i solen och åt.
Gick ner för att göra mig iordning och sådär, sen gick jag till Ekholmen Centrum för att möta Linnea. Köpte en massa snacks och sånt (blev sugen på en kall Coca Cola nu i skrivande stund). Sen drog vi hem till mig.
Vi chillade, snackade en jäääävla massa, och smög såklart. Jag älskar att smyga, vem fan gör inte det? Har ni prövat på det någon gång? Det är niiiiice juu... Jag bryr mig inte, men morsan blir galen. Höhöhö!
Linnea: Tänk dig vad som skulle kunna hända på Filbyter torget, (Australia)
och Lkpg låten, munspelet i högsta hugg..

Kärlek och respekt!!

Idag ska jag följa med Linnea till stallet, träffa Unique. Hennes häst! Det ska bli trevligt. Om jag tänker efter rätt så har jag inte varit i något stall över huvud taget sen jag var på Öknehult för 2 år sedan. Fast jag vet inte, jag kanske tänker helt fel.. Inte för det känns som så. Men who cares!!


Ta vara på din dag, ta vara på ditt liv.

:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0