Tja!

Nu är det sista lediga veckan innan skolan börjar.. Har den här sommaren gått fort, eller har den?!
Men du, ska leva ditt liv här och nu, kom ihåg vad mamma sa. Sen också för den delen! Innan klockan slår allt snabbare OH NEJ sitter du här och glor.. Hela världen väntar utanför på dig, på dig, på dig, på dig!!

Igår kväll så hände det något spontant. Jag som trodde att kvällen skulle sluta med att jag gick och la mig av tråkhet hade helt fel. Jag mötte Linnea vid Hydro några minuter innan macken skulle stängas, så det blev att skynda sig in och handla det man behövde. Sen träffade vi Armin! Drog hem till mig sen, och chillade hela natten. Det var riktigt kul! Snackade om väldigt bra saker, vettiga saker, och massa annat.. Så ska det va.

Vaknade runt halv 3 idag kanske, har mest slappat hemma, typ duschat, ätit, chillat och suttit vid burken, fast allt ärdet jag sa är ju rätt chill egentligen azz.
Ikväll var jag hos Linnea. Vi såg på G som i Gemensamt. Den var ju... eh ganska flummig. Typ.. Dåliga låtar iaf. Haha. Sen gick vi en sväng i Vidingsjö, såg den fina utsikten. Ni undrar ju säkerligen vad den fina utsikten är för utsikt, det ska jag berätta för er. För det är inte vilken utsikt som helst, den finns ju inte överallt menar jag, iaf.. Man ser Vattentornet, Domkrykan och så en as fräsch lägenhet, eller asså.. Den lyser typ blott, eller vänta.. Det är ju Vattentornet iaf, men jag tycker verkligen att den lägenheten passar in som en del av utsikten, älskar den..

Ha det fint.

Kärlek och respekt !!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kärlek och respekt är vad vi behöver. Kärlek och respekt till dina systrar och bröder.

2008-08-12 @ 11:55:29
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0