Sommarlovet / Ny skola / Livet

Hej! Det var inte igår som jag uppdaterade här. När det är något man ska skriva om, som typ en sammanfattning som kommer ta en stund blir det att man lägger det åt sidan, sen kommer det fler saker att skriva om.. Så då lägger man det gärna åt sidan, man orkar helt enkelt inte. Men nu har jag tagit mig i kragen, och har tänkt göra det, en gång för alla!

Sommarlovet 2008 är slut.
Vad ska man säga om den sommaren?!
Den bästa sommaren i hela mitt liv, samtidigt som det värsta inträffade.
Den började en varm dag i juni, och slutade en regnig dag i agusti.
Det är så mycket saker jag har gjort den här sommaren, mer än aldrig förr. Även första gången jag inte lämnat Linköping också, haha!
Jobbade som en galning från juni till mitten av juli typ, blev rätt lugnt då, drog mest till parken med Linnea (efter att hon kom hem från USA) och chillade, och på helgerna blev det fest.
Jobbet var en plåga samtidigt som jag älskade det. Älskade det? Okej, det var kul att.. Nu får jag inte fram ord för det jag vill säga, men att man gjorde saker på bestämda tider, och träffade trevliga arbetskamrater, så lite sorgligt var det ju att sluta, haha.
När jag slutade så började det hända saker.
Fest hela tiden.. samt en  hel del chilla kvällar hemma hos Linnea, galet kul var det.
23/23/23/23. You know why? Because you´re .... HAHAHAHA, glömmer det aldrig.
Så jävla stuuukad azz
det är nice azzz
"VAAD?" HA HA . BEBIS!!
Under snön
Utan fotfäste
Full clipp azz!!
Smugit runt har man gjort, på flera ställen.
Har lärt känna en massa nytt folk också, vilket aldrig sitter fel. Vissa är galnare än andra.. Verklgien.
Pau flyttade in i egen lägenhet också, så där har man ju också chillat :)

Den här sommaren har jag nog förändrats en hel del, men enligt mig själv bara till det positiva. Men det är väl det som räknas? Så länge man själv trivs med det så är det ok?
Men jag har en del sidor jag vill ändra på som inte går på en månad, jag vill kunna behärska mig, och sluta såra folk. Då menar jag mina föräldrar, ibland känner jag mig så dum och bortförskämd, när jag säger utan att tänka. Det känns som jag bara gör det för att. Klart som fan jag inte menar det. Men det är inte lätt att vara liten.. Men så länge jag är medveten om mitt beteénde så kan man ju faktiskt ändra på sig.
I sommar blev jag även myndig. Vilket inte känns som någon större skillnad, bara att mina päron vet att jag röker, vilket de inte gillar. Men vad ska man göra?
Okej en ytterst liten skillnad är det väl.. Jag har ju mer ansvar nu, folk tar mer saker för givet att man ska göra si och så, men det är ju så det ska va. Man ska ju ta eget ansvar..

En kväll den 3:e augusti så hände det fruktansvärda.
Min kära farmor kom till himmlen då. Saknaden efter henne går inte att beskriva med ord. Efter ett kort tids sjukdom så blev det ett hastigt slut. Jag träffade dig på sjukhuset tidigare den dagen, du var trött men du var piggare än vanligt, allt skulle bli bra. Ett hastigt samtal förändrade allt. Nu vilar du i större händer och vakar över oss här på jorden. Jag tänker på dig väldigt ofta, och minns dig som världens bästa farmor.. Du vet <3
Men jag tar en dag i taget..

Sommarlovet är nu slut.
I måndags så gjorde jag något väldigt spontant, jag åkte till INFOKOMP och frågade om jag fick börja där, jovisst det fick jag, fortare än jag först trott. Så klockan 10 var det upprop, sen blev det att mingla i sin nya klass då. MP1A. En ny start, en ny framtid. Jag ska ge gärnet.
Jag behövde det här, jag hade inte klarat det på något annat vis, det här var min enda utväg. Man ska aldrig tacka nej till en andra chans..
Det går en himla mycket nice folk på den skolan vilket är kul. Dock har jag inte bekantat mig med min klass än..

Men en sak som är fett synd...
JAG SAKNAR MINA FOLKUNGA VÄNNER OTROLIGT MYCKET:
Niama<3
Suad<3
Inez<3
ofia
Mona
Shorty
Yassin
Shine
Devran
Simon
Ebba

Ni står mig varmt om hjärtat.
Jag kommer komma och hälsa på er. Ni vet :)

chill
Sommaren är här

:)
Jag och Linnea en kväll i juli

<3
Li <3
Varamon
Jag och Li myser

Varamon
 Picnic i Varamon med Jossan och Li

En dag på jobbet

Jobbat har man ju också gjort.

det är nice
En hel del kvällar har jag och Linnea chillat i parken, b.l.a med Albin

Linnea <3

Linnea på sin 18-års dag :) <3

natti
Vandrat hem från stan mitt i natten har blivit en vana för oss

regni
i spöregn...

jag :)
jag

Abbe och Linnea
Abbe och Linnea


UNDERBART<3
Den här bilden säger mer än 1000 ord, är den inte underbar?! Älskar den

Nice ju.
Chillar hemma hos Pau

Vi smyger i Linneas rum
Smyger i Linneas rum

auktion
Auktionen, den glömmer man inte i första taget, haha!

Konkan, glad som vanligt
Är det fest eller?! Konkan alltid lika glad! :p

summer memories
Ludde och Roy. Något slitna dagen efter kanske :P

jasr
<3

Ludde
"Wooowwwooowooo"

jag och abbe
Jag och Abbe, haha

li,jag och linnea
Li, jag och Linnea <3

Pau
Pau

hihi
Ludde, Muffe och Alex

jag och linnea hos lise
Jag och Linnea, smyger.

smyger
Vi smyger igen.

:)

Tack för allt, <3
tack

Peppade till max!

Tack sommaren 2008. <3

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Assååååååå, lätt bästa sommaren!! Jag älskar den näst sista bilden på min baksida, den är ju så himla härlig!! btw, var är vi på bilden över? :P kommer inte ihåg den, eller är det hos danne? Svinvärd sommar azz jag säger bara WOOOWOOOW!!! :D

2008-08-20 @ 23:42:50
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja, utan tvekan asså! Ja, visst är den underbar. Jag kommer aldrig glömma kvällarna på din baksida. Så jävla nice azz! ;D

Jaa, den sista bilden är från Danne, bara tagen sisådär en timma innan vi gick där, peppade till max! :D

Sommaren 2008 <3

2008-08-20 @ 23:49:13
Postat av: Soulie

JAG SAKNAR DIG MED EBAAY!! LOVE U

2008-08-21 @ 20:53:01
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Devran och Shine

Vi saknar dig oxo jätte mkt! dt e tomt utan dej i skolan. kom o hälsa på ! <333

2008-08-27 @ 12:32:36
URL: http://deviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0