Senare

Hej!
Idag var jag med Linnea, vi möttes i Ekholmen sen tog vi en sväng till parken. Där träffade vi bland annat Ludde, Konkan, Muffe, Axel, Olle samt några fler. Där satt vi på en bänk och chillade. Det var väldigt skiftande väder idag. Ena sekunden var det jätte varmt men sen så blev det kyligt. Nu är det verkligen skiftningen mellan sommar och höst.
Efter att vi varit i parken så stack jag och Linnea hem till mig, sen drog vi ut och smög omkring i Ekholmens trakter.. Efter att ha suttit en stund så gick vi hem till Linnea.
Nu är jag hemma igen!
Ska snart gå och lägga mig, men funderar på att äta något innan, har varit lite sugen på något smaskigt en stund nu, haha!
Ny dag imorgon, ny vecka, nya möjligheter. Det är nice. Livet har mycket att erbjuda, därför ska man ta vara på sitt korta liv.
Imorgon efter skolan ska jag gå på stan med Li! Det lär bli kul..
Ha det bra, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0