Några dagar sen...

Jag skrev här, därför passar det väl inte bättre än att uppdatera en lördag kväll kl 22.55 precis innan jag ska gå och lägga mig? Ni anar inte hur himla trött jag är! Och ni fattar inte, eller jo möjligtvis Linnea hur skönt det är att bara vara hemma en kväll och ta det lugnt med ens älskade föräldrar. Det behövs verkligen ibland!
Den här veckan gick verkligen fort. Skolan är kul ju, riktigt chill! Kan inte sluta att tycka bra om Infokompi asså. Nåja..
I torsdags så var jag och Linnea på Lorient och checkade in när Guvenor Andy spelade. Det var jätte roligt, jag var så himla pepp hela kvällen typ! Men en jävligt tråkig sak som hände var att det blev bråk där inne (onödigt som fan) och han hade inget annat val än att avbryta spelningen. Det var synd, det var så himla bra stämning innan allt hände!
Men han började spela senare igen en stund, men man blir ju ledsen när sånt händer.
Igår var det fredag. Jag och Linnea gick till skolan och där var det ganska slappt, första lektionen var inställd vilket innebar sovmorgon för min del, drack en kopp kaffe innan och vaknade till.
Efter skolan så åkte jag hem, vilade lite, gick upp för att göra mig iordning och äta. Framåt 8 tiden så gick jag en sväng förbi parken där jag träffade Ludde, Konkan, Muffe och Niklas. Sen var jag tvungen att gå till Hydro för att köpa ett busskort till mig, de andra skulle gå på i Ekholmen. Men när jag kommer ut från macken så kommer först Muffe och Niklas.. Hahaha, sen kommer Ludde och Konkan också! En käka korv med mos, den andra var pissnödig, den tredje hade tappat sin mobil som han köpt dagen innan (men den kom tillbaka i rätt händer igen ;) och den siste tänkte på sin kyckling som han skulle äta när han kom hem! 
Bussen åkte, jag gick av i Resecentrum, där jag väntade på Linnea. När hon och de andra kom så drog vi förbi Stångebro. Fan vad tråkigt! Vi var där i 10 minuter kanske. Sen drog vi till Taco bar och åt. 
Sen träffar vi Armin, Axel, Hellman och Myran. Vi drar förbi Yngves sen går vi runt lite. 
Linnea och jag skiljs från de andra. Och ungefär där börjar helvetet, fast i efterhand är det jävligt kul.. Men inte då! Men det är så det ska vara ju, då vet man att man är helt jävla förstörd.. 
Linnea ringde Sarah som vi gick och mötte utanför hennes port. Hon lät oss sova hos henne vilket betyder jävligt mycket! Grymt schysst asså, vetifan vad vi hade gjort om inte hon hade varit i närheten. Tack Gud!
Linnea och jag drog ifrån Sarah någon gång efter 12. Drog till Yngves och käkade lunch, sen gick vi förbi Gröna Arken. När jag kom hem så gick jag och vila, efter att jag varit med Christian lite. Somnade as skönt. Vaknar upp hungrig några timmar senare, äter, ser på dålig film på tv.. Och nu sitter jag här!
Ska sova nu, jag är så jävla trött..  Men jag lever fortfarande! ;)
Vi hörs livskamrater! Puss




Kärlek och Respekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0