Martins 18-års fest!!

Shuluulu!
Igår så vart det kalas hos Martin Nyberg! Han fyllde 18 och hade fest. Jag, Linnea, Li och Paulina drog dit runt 6 tiden, då var det mycket drag, och der var det hela kvällen också, men sen började man må dåligt, en efter en. Men man ska ju må dåligt, annars är man ju torr! :D
Roligaste kvällen på länge, sjukt värd!!!
Slaggade hos Linnea inatt, vi vaknade vid 6 och gick upp då. Framåt 9 tiden gick jag och Li hem, svängde förbi Centrum och köpte käk, bland annat laktosfri mjölk, den smakar ju bättre än vanligt.
Nu ska jag sova, men först kommer lite bilder från igår :D

Grattis Martin :D
Martin, Grattis! :D
Underbart!
Nice, visst är det?!
Linnea och Armin
Li, Linnea & Armin
:)
Li,jag,Linnea & Paulina :) <3
Muffe :)
Muffe smider planer
Abbe
Abbe är glad! :D
Abbe & jag-
Abbe och jag! =)
Pau
Bara glada miner :D
Fille och Linnea
Fille och Linnea :)

Orkar inte lägga in fler bilder nu, är trött och det går så långsamt! Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var en sjukt kul kväll! Och som sagt, man ska ju må dåligt! ;D Bilden på Muffe är så himla klockren, han smider ju verkligen planer där, GALNA planer! :D

2008-08-23 @ 14:58:08
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0