Måndag!

Nameen, tjenare! :D
Idag har det varit en härlig dag. Sol hela dagen! Vad mer begär man? Då är man allt glad.
Idag har skolan gått snabbt, fast det gör den alltid..
Hade samhällskunskap som första lektion. Vi gick mest igenom vad vi ska lära oss i kursen, kriterierna och så fick vi våra böcker.
Vi hade engelska efteråt också,då blev vi indelade i våra engelska grupper, fick även böcker där. Sen skulle vi köra Bingo, vi skulle gå och fråga folk som stod i rutan som typ "have you played soccer?" så skulle man fråga någon och om den hade spelat fotboll så skulle man kryssa i och skriva dennes namn! Haha
Sista lektionen var svenska, då skulle vi intervjuva (stavning?) en person och fråga massor, sen ska man göra ett porträtt av den eller vad man ska säga som vi sen ska hänga ut i skolan! Vi får morgondagens lektion på oss att göra den med och på måndag ska den vara inlämnad.

Efter skolan så gick jag på stan med Li. Det blev en hel del shopping, som en jacka, skjorta, tröja, armband, örhängen, strumpbyxor och en massa shit. Nu måste jag verkligen hålla reda på mina pengar, jag ska inte handla mer, inte shoppa iaf på länge! Får man inte göra, inte bra!
Men galet nöjd blev jag iaf! =)
Träffade även Yassin och AAAASHHHHHHUUUUUUUUUR. De saknar man att ha i klassen. Riktigt roligt folk! Alltid lika roligt att möta dom. Fick även se på deras scheman, som egentligen skulle vara mitt schema nu om jag inte hade börjat på Infokomp! Fyfan vilka tider och sjukt många lektioner dom har asså! Tack Gud för jag fick byta! Haha

Nu sitter jag här hemma iaf, kom hem för kanske en timme sen eller något. Mina föräldrar är inte hemma, men jag antar att dom kommer snart.
Jag vill bara att klockan så bli "mycket" så att jag kan gå och lägga mig för att åka till skolan imorgon, haha! Ofta jag Ebba Maria Nilsson längtar till att gå till skolan! Det kan man inte tänka sig. Men jag trivs verkligen på Infokomp, det passar mig så bra! Inte för många lektioner, okej inte än så länge iaf, och det är verkligen as bra tider och nice folk!
Ja.. Vad mer har jag att säga?
Det återstår att se.
Ha det vackert!
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är som jag alltid har sagt, på Infokomp får man tillbaka skolglädjen! :D Infokomp räddade mig totalt.

2008-08-25 @ 21:25:44
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0