Kupade händer

Fredags blev inte alls som vi hade trott, men det blev ett bra avslut endå.. Vi chillade lite, följde Li till bussen, sen åkte jag och Linnea också buss hem, till mig.. Där satt vi och softa lite hemma hos mig, det var väldigt mycket damp, alla fina bilder vi tittade på och den bra musiken,betyder mycket.. Haha!
Vaknade vid 11 tiden igår kanske, då Linnea var tvungen att gå, jag sov vidare, fram till 2-3 sådär, skapligt skönt azz..
På kvällen fick mami skjutsa mig till Lambohov för att där skulle jag möta: Linnea, Ludde, Muffe och Konkan. Blev mycket chill och nice stund. Spelade tv-spel, såg på film, satt på balkongen och så, somnade nån gång, vaknade till och sen så vaknade man upp en gång till. Då drog jag och Linnea till Lambohov Centrum för att handla käk...

När jag kom hem idag så hann jag sätta mig vid datorn lite, sen ringde mamma och pappa och sa att Farmor har blivit sämre, så då åkte vi och hälsade på henne i Sjukhuset. Det var väldigt jobbigt att se min farmor må sådär, vad skulle jag göra? Jag fattade ingenting.. Hoppas verkligen att min älskade farmor blir bättre snart, jag saknar hennes riktiga jag. En farmor som är pigg, hurtig och nästan skryter om hur mycket på allerten hon är.
När vi åkte bil hem kom jag att tänka på en massa saker, som att när vi körde förbi en skog vid Sjukhuset så fanns det en damm där en gång, vet inte om den finns än idag.. Och i den dammen såg jag en sköldpadda. Ofta man ser sköldpaddor fria i en jävla damm i en skog, ofta.
Drog förbi Ekholmen på hemvägen, jag satt kvar i bilen, dom andra handlade lite mat inför ikväll.. När jag kom hem så gick jag och lade mig, vaknade 2 timmar senare.. Då åt jag maten som mamma lagat, visste inte om den skulle vara kall eller varm så den fick bli både och.. Alltid en bra lösning...

Nu ska jag hitta på något annat, kanske gå ut en sväng och ta lite luft.. Eller något annat, hörs då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0