Kom igen då, kör för fa-an!

Tjaaaaa!
Ni fattar inte hur skönt det var att sova.. Låg och läste en tidning innan mina ögon höll på att stängas och jag släckte för natten. Sov underbart! Drömde något sjukt inatt, komemr inte ihåg vad det handlade om dock, men riktigt sjukt! Jag brukar ofta drömma riktigt sjuka drömmar! Brukar ni det? Okej sjuka och sjuka.. Skumma iaf.
Idag vaknade jag klockan 10. Och var helt utvilad. Att sova 10 timmar sitter inte helt fel och att endå vakna skapligt! :)
Men under de 3 och en halv timma jag har varit vaken har jag inte hunnit med så värst mycket. Bara att duscha, klä på mig och äta ett ägg och torr bröd samt sitta här. Men det är så det ska va, det ska ju inte gå framåt. Man ska ju vara seg på SÖNDAGAR!
Idag ska jag plugga (göra svenskan som ska vara inlämnad imorgon bitti) och så hade jag tänkt städa mitt rum. Det behövs. Älskar att vistas i mitt rum när det är nystädat. Det är sött. Fast å andra sidan så bryr jag mig inte så mycket om det är städat eller skit. Det sa jag bara för att det skulle låta bra. Städar mest för att göra mina föräldrar glada och hitta mina absolut  onödvändiga saker!
Och ikväll/eftermiddag när jag är klar med studerandet och rummet så hade jag tänkt unna mig något. Det kan vara allt från att ta en härlig promenad i den friska luften och gå i skogen, bara rensa tankarna sådär.. Eller att hitta på något annat nice. Vi får väl se mina vänner! 

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0