I skolan

Hej!
Nu sitter jag i skolan, och softar. Vi ska ha datakunskap, väntar bara på att läraren ska komma.
i morse hade vi idrott, på World Class. Fast vi gick bara en promenad och svarade på frågor sådär.. Vi gick runt Nykvarns området. Nice.
Den här skolan är verkligen as soft, jag gillar den verkligen! :D
Kul att jag har tappat bort, eller glömt kanske man ska säga mitt lösenord till mitt skol-logga-in-konto. Så himla typiskt mig, så nu är jag inne på Linneas konto. Men vår lärare som heter Ann får hjälpa mig sen, när hon kommer.. Om hon ens kommer. Började för en kvart sen :P
Sista lektionen nu, slutar 14.15 . Det är nice att skolan ligger precis vid Resecentrum, för då är det inte alls långt till bussen, ser den tilloch med härifrån!
Hungrig är man ju. Åt inte så mycket förut, för jag var inte hungrig då, ganska knas, jag är ju jämt hungrig! :P
Mitt skåp är längst ner i ett hörn, och det är stolar och ett bord alldeles brevid, jävligt trångt.. Om ni nu ville veta!
Ha det bra, vi hörs! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0