så kan det gå

Fast haspen är ju faktiskt på..

Idag har jag varit grymt seg och trött.. Men jag har ju faktiskt prövat på något nytt :) Sen när har jag börjat jobba?! Haha telefon grejs, men inte telefonförsäljning?! Eller hur var det? Ska läsa på mitt häfte jag fick med mig..


Igår var det bio. Såg 21, fyfan så bra den var! Den rekomenderar jag starkt att se på... Orkar dock inte förklara vad den handlar om.. men ni vet ju att www.Sf.se finns ;)


När filmen var slut ändrades mitt humör från toppen till botten.. Var tvungen att gå hem ifrån stan klockan 12 i natten och det tog mig en timme att gå. Bor ca 7km ifrån stan) Inte nog med det så märkte jag halvägs hemma att jag tappat min kära ägodel. Helvete!


Och min dator var också cepe, min bror lånade musen till datorn av mig innan.. När jag kom hem fick jag inte in den i hålet och något hade blivit knas.Har inte fått in den än :/ Vilket betyder att jag nu sitter vid min fars bärbara och han kommer be om den snart... Får aldrig låna den i längre sträckor..


Aja det var lite uppdatering iaf...

Ser på LHC - HV71 nu.. Och LHC ligger under med 2 poäng. Aja..

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: SUUU

SEXIII!!!

2008-04-23 @ 20:48:05
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0