Ny vecka, nya möjligheter

Den här veckan inleddes med kanonväder, så nice! : ) Det var så varmt, så skönt! Man blev så glad.. Kändes verkligen inte peppanade att sitta inne i ett klassrum när det var så fint väder ute..

Jag känner mig jämt trött, och nu för tiden är jag jämt torr i munnen, spelar ingen roll hur mycket jag dricker.. Är endå torr.. Börjar kännas obehagligt, vad kan det vara ?! Inte diabetes iaf för jag var ju och kollade om jag hade det i höstas.. Panik.. Om det fortsätter såhär vill jag gå till doktorn!

På fredag åker jag och Niama till Stockholm iaf med vårat Individuella val. Vi har Möte med tro och religon, så då när vi är i Stockholm så ska vi besöka olika religösa samfund. Skall bli mycket intressant! :P

Jag från när jag och Sarah var i Danmark
 Jag och Li :)

 JAG


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0