Förkylningens tider

Hej hej!
Det var ett tag sedan jag uppdatarade här (och då räknar jag inte med föregående inlägg bestående av en bild). Har tappat skrivarglöden, tror det mest beror på att jag är så fruktansvärt trött på min design, så gammal, så dyster så deppande. Hehe men jag strunar i det just nu och tänkte ta och skriva några rader då mina fingrar fick någon slags abstinens.

Vad har hänt på sistonde då?
Det har hänt lite olika, vet inte vart jag ska börja, eller vad jag ska ta med här. Jag skriver väl det jag tycker är viktigast helt enkelt.
Jag har sökt in till 2 stycken YH-utbildningar. Ena är apotekaretekniker, som jag hoppas så innerligt att jag kommer in på. Det var ju på grund av den kursen jag läste Naturkunskap B på komvux i höstas. Dock är det många som har sökt till den så oddsen är väl inte de största, men jag håller tummarna och tårna, jajemän. Sedan passade jag på att söka till Affärslogostik också, tyckte att den utbildningen verkade intressant. Vi får se hur det blir, när beskeden kommer.
Jag håller fortfarande på att kämpar med Matte B om dagarna. Vi hade prov i måndags, och nu på måndag är det dags för Nationella provet i matte, men skam den som ger sig. Ska bli så skönt den dagen jag blir klar med matten och har det bakom mig, då ni.
Jag har även dragit på mig världens dunderförkylning, mindre kul. Jag snyter mig, harklar mig var och varannan minut, och känner mig allmännt tung. Fick ringa och avboka jobb och körlektion igår på grund av det, men när den väl är över då ni. Det är "nyttigt" att vara lite sjuk någon gång i bland, för då uppskattar man verkligen sitt välmående som frisk. Och när jag har gått och blivit av med förkylningen, då ska jag börja träna!!
Ja det får bli allt för den här gången.
På återseende!
Yours truely

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-17 @ 08:28:45
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0