Trött tjej

Denna dag har än så länge varit skit. Vaknade upp och kände någonstanns då att den här dagen kommer bli ett helvete. Drog till skolan i morse, tog mig igenom en mattelektion, sen tänkte jag gå och käka frukost på ett mysigt café, men där tog de tyvärr ej kort. Drog mig mot Resecentrum för att ta ut en hundring, nahe, endast femhundra sedlar accepteras, aa men då får jag väl ta ut en sådan då, tänkte ja. Aheee, funka inte det för nu då!??! Kanske för att jag endast hade 94 kr kvar på kortet? I samma veva kom jag på att jag inte fick med mig allt i träningsväskan jag skulle ha till dagens träning jag skulle utföra med Amanda. Skulle inte heller ha råd med att äta en frukost på stan och en lunch för endast 94 kronor. Fan heller att jag är kvar i stan i 5 timmar (håltimme) utan någon frukost eller föda över huvud taget fram till 14.15. Tar bussen hem till mannen för att överaska honom och få träffa honom i sisådär en halvtimma innan han ska till uni. Öppnar dörren, där står han fullt påklädd redo för att möta cykeln. AAeehe. Får väl dra hem i stället. Somnar hemma. Vaknar. Fryser. Grinig. Äter, nu kaffe...
Hoppas att resten av dagen blir bättre för just nu är jag så himla omotiverad till allting. Vi får se vi får se. Ska få tillbaka mitt prov i Naturkunskap idag, kan ju hoppas på att det gick bra, för då lär jag bli glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0