tjenare måndagen den 5:e september

Idag har jag: varit i skolan och haft mattelektion, väldigt svårt vilket innebär att jag ska på hjälptimmarna i morgon. Innan jag ska till skolan så blir det även att jobba från 07.00-12.30, as nice , ser fram emot en kommande resa i vinter.
Men men, idag var det ja.. Efter skolan gick jag en sväng på stan med min mamma, vi gick förbi secondhand butiken Myrorna och även förbi Burger King där jag fick min efterlängade lunch.
Vid klockan 17.00 åkte vi till Christian och Hanna och fick träffa deras lille bebis. Min storebror fick en son förra veckan och idag fick vi äntligen se honom. Så himla söt! Knoddipoddi.
Efter den vistelsen åkte jag till my bf, and that's where I am right now liksom. Fint då.

Ska gå och borsta tänderna nu, sen lägga mig i sängen och se på OC / läsa. Uppstigning klockan 05.30 i morgon.

yää
bjuder på en vacker bild på mig och amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0