Kvalitétstid

Hej! Dagen har varit väldigt lång för min del. Har räknat matte i 3 timmar, känner dock att jag ej har grepp på det vi håller på med ännu, Linjära funktioner, svårt. Som tur är kommer världens bästa morfar ända från Örebro till Linköping på lördag förmiddag för att han ska hjälpa mig med matten i timmar. Är så otroligt tacksam över att han är så villig att hjälpa mig. Han skall även ge mig en skrivare och Word och Powerpoint pogram så att jag kan utföra mina uppgifter. Han är helt fantastiskt. Han ställer upp så himla mycket för mig. Evigt tacksam.
Efter skolan idag blev det Reunion med några av tjejerna från min förra klass. Hannah, Amanda, Ella och kära Blomman som kommit hem från Ayia Napa där hon spenderat hela sommaren.
Efter denna trevliga återträff tog jag min cykel och satte i hörlurarna i öronen och trampade hem till my hood. Fixade några paket, åt mat, cyklade till Flamman och lämnade in paketen som skall skickas i väg till respektive motagare. Finally kom jag till min man. Vi har sett på Idol, nu ska vi lägga oss i sängen och se på Blade Runner. Det är hans tur att välja film i kväll, då jag fick välja igår (vi såg på Kådisbellan). Det ska bli så himla mysigt.
Jag har världens längsta dag i morgon, jobb 07.00-16.00. 16.30-20.30 har jag Handledareutbildning på körskolan, nu är det min tur att ta körkort! Efter det blir det hem och gå och lägga sig...
P.S. Har varit duktig att betala räkningar idag med, skönt att få det gjort så fort som möjligt då jag annars är rädd att glömma dem. Skänkte även 10 kronor till SOS Barnbyar då jag köpte ett bokmärke i samma veva som jag beställde min kurslitteratur från Adlibris.
Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Hejdå

Vacker
Fin bild va? Tog den på en ros mamma hade satt i en vas i köket, hon plockade den direkt från busken då den inte syndes i Trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0