12:e september

Hej!
Ny vecka, nya tag, nya möjligheter. Redan i början av denna vecka vet jag hur veckan kommer att se ut, nämligen fullspäckad! Kan ju dra det lite fort här så ni vet vad jag gör när jag inte skriver, hehe..

Idag - skola, plugga massvis, fira Oscars mamma som fyller år idag.
Tisdag - Jobba 07.00- 16.00 , plugga, sen dra på yoga med Amanda.
Onsdag  Skola 08.30 - 16.30. Skriva prov i Naturkunskap samt lämna in en uppgift i matten.
Torsdag Jobba 07.00. - 16.00
Fredag  Jobba 07.00 - 16.00 och på kvällen gå på födelsedagsfirande hos Li! :D

Oh yeah, så ser det ut vet ni. Just nu sitter jag i mitt gamla rum och håller på med den där matte inlämningen. Sna äta lunch när mamma kommer hem.

30 min senare..
Ätit lunch nu. Nu ska jag dricka kaffe ur min Starbucks kopp. ooh yeah :D

aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0