Torsdag

Jobbet gick bra igår, lite segt bare, men har ju musiken i öronen som förgyller min tid, och även fast jag varje dag längtar tills att gå hem så tycker jag alltid det ska bli lika spännande kommande dag. Man vet aldrig vad för saker man hittar, igår kom det in två böcker, Svensk Maffia och Leif GW Persson, dock så fattades sidor i dem och de var ju rätt mosade men det är endå spännande som sagt. Medans man ber gubbarna att fylla på papper kan man alltid kika i någon skvallerblaska som man hittat och lagt undan åt just sådana tillfällen! För er som inte förstår så praktiserar jag på en återvinningstation, om ni inte visste.
Nu ska jag alldeles strax äta mitt nykokta ägg, sedan dricka upp mitt kaffe, borsta tänderna, se så att jag inte har glömt någonting, sen bege mig mot jobbet. Ska träffa Li i eftermiddag tror jag :D Tänkte ta och träna en liten stund också.
Nice!

aa
aa
Jag på pw förra veckan, i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0