Pärlor

Har några ärenden att uträtta på stan idag. Ska bland annat gå till frisören då vi skall snacka om min håruppsättning jag ska ha på baldagen, hon ska även få pärlorna av mig som ska sitta i mitt hår. Kommer bli så fint. Är dock fortfarande osäker, eller om sanningen ska fram så har jag ingen aning om hur jag vill ha min håruppsättning, så tänker höra med henne vad hon tycker, vad som passar min ansiktsform och så vidare.
I kväll när alla ärenden är avrättade och även diverse skolarbeten är färdigt ska jag ut och springa. Måste ligga i nu va.

aa
Dessa pärlor är det, hoppas jag hittar handskar i samma färg, för de jag köpte är för korta, ojoj. Men det ordnar sig nog, i värsta fall får jag vara utan handskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0