OH yeah

Tja. Sitter i sängen med datorn i mitt knä, magen håller på att smälta den helt fantastiska frukosten jag nyss fick i mig, och håret, ja det har snart torkat färdig. En sval vind ut i från blåser in på mig genom det öppna fönstret, pojken min är helt inne med sin nya leksak han fick i födelsedagspresent, Singstarmakapären går om på repeat där ute. Mina fötter skaver sen gårdagens spring fram och tillbaka. Det var så här va, jag hade varit på stan med mina vänner och haft en trevlig kväll då jag skulle åka hem, väl på Trädgårdstorget skickar jag min sms biljett, får veta att jag inte hade tillräckligt med pengar för att få en biljett, så fick löpa till Yngves och handla nytt saldo bevis och sedan löpa tillbaka. Hann jag? Absolut, jag är bäst.

Strax ska jag in till stan hur som helst och fixa lite nödvändigheter till nästa lördag, skönt att få det överstökat jöe. Sen bär det av hemåt igen, där det förmodligen blir chillivill.


aa
Jag på Gröna Lund i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0