Mitt sista skolarbete i Gymnasiets historia (inlägget är 3 timmar gammalt då jag råkade spara det som utkast)

Hej hej, hallå där! Anlände till skolan för en kvart sedan typ, försökte få igång internet som verkade strula, men när jag prövat några gånger så gick det igång, sweet. Kollat FB, några bloggar (dock inte klar än) och självklart dricker jag mitt kaffe som får mig att bli pigg, på inspirerande, kreativt, peppande humör! Nu är det såhär va, att jag håller på med ett arbete, eller jag ska analysera tre radioinspelningar, en dokumentär, en intervju och en sommarpratare. Sen när jag är färdig med detta så är jag även färdig med gymnasiets sista inlämning. Hur det känns? Det känns som en oerhörd lättnad, sen är jag för himla stolt över mig själv okcås. Det känns dock sjukt att veta att sen blir det inget komma tillbaka i höst, inget mer kaffe i skolan, inget mer hänga med vännerna i skolan, inget mer ha världens bästa lärare, inget mer Klara stämning. Det känns tråkigt. I'm not ready.. Önskar att gymnasiet varade i typ 6-7 år i stället för tre, så vi skulle ha gått hälften nu och sen haft andra hälften kvar, det vore perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0