Min första balklänning

Här om dagen kom min balklänning som jag först skulle ha, jag orkar inte berätta hela storyn här men kan iaf säga att det inte var säkert att denna vackra klänning skulle komma i tid till min bal (vilket den tillslut gjorde) då det var mycket strul ifrån skräddaren och så, jag skulle få den hit den 11:e maj, men då hade den inte enns blivit färdig, förmodligen inte ens tillverkad, lite panik. Så fick haffa en annan klänning.  Dock är det inget jag ångrar, för att klänningen jag fick i stället (den visar jag när den stora dagen är kommen) är jag mycket nöjd med, nöjdast någonsin typ. Känner att det var den jag skulle ha köpt i från början. Men som sagt kom den röda klänningen för två dagar sedan, kunde inte motstå att pröva den även fast jag redan har min nya klänning. Färgen är så himla vacker. Hade verkligen inte tackat nej till att bära den om jag skulle dansa bal någon mer gång.



kzz

a

Idag är det balträning. Yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0