Holla

Hej! I skrivande stund är klockan 12.41 och i hörlurarna spelas bästa låten art of creation. Fett. Har spenderat denna dag i skolan, och tro det eller ej, skoja, tro på mig för jag talar sanning, jag har blivit färdig med matten! Det känns för himla skönt. Vad jag firade det med? Thaimat till lunch. Den där lättnaden som man känner i kroppen när man avklarat en grej, den känslan är inte underskattad. Nu har jag bara två saker kvar innan jag kan släppa loss innan studenten, alltså chilla. Skönt, mitt mål är att bli färdiga med detta i veckan, då får det bli så.
Tänkte ta och besöka gymmet i dag, var typ 1,5 vecka sen sist. Men jag har inte varit helt på latsidan, nae för i onsdags tror jag det var följde jag och Oscar med Johan och sprang, 7km, runt Landeryd och tillbaka, det vart skogsvägar, väldigt svängande.  Vill även tillägga att balträningarna är väldigt krävande de också.

På tal om något annat, något viktigt, i lördags fyllde min äskade pöjkvän år. 19 år gammal. Det firades med att åka till Berg och äta lunch, sen ta en glass. På kvällen gick vi på babyfest hos bror och Hanna, de ska ju få barn i sommar. En himla bra dag/kväll tycker jag.



A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0