Here comes the sun

Det känns så himla bra när saker och ting börjar gå bra för en. När man har kämpat med en sak i flera månader utan att ha sett något framsteg, det känns inte bra någonstans. Idag kom förändringen, känns jätte bra. Det är balen vi snackat om, både Oscar och jag (mest jag antar jag) har tyckt att det varit jättevårt med stegen i vals, och allt, lätt glömt och känt ångest inför varje balträning, men idag gick det skitbra! Känns så himla bra alltså! Lite saker vi måste öva på, framför allt att veta när man ska göra vad och såklart måste vi träna lite mer på annat, som att man måste vara rak i armen och sådant, men jag är helt säker på att det kommer sitta den 4:e juni då vi tar ishallebn med storm.
Denna vecka har bestått av två stycken balträningar, och förvörigt har veckan varit väldigt intensiv, har haft way to much things that had to be done, och det blev dom? Lämnat in ansökningar till hösten bland annat, praktiserat, varit i skolan, blablabla. Idag ska jag göra klart min sista uppgift i Arbetsmiljö och Säkerhet, det kommer bli bra. Varför? Jo för jag tror på det. Det måste man göra, för annars? Blir det skit.
I morgon tar en ny vecka vid, och jag är rädd. Men saker och ting måste även göras här. Det här är något jag vill göra, eller vill kanske man inte kan säga, men som sagt måste jag göra det, för att jag vill att det ska bli bra, och det kommer det bli, det tror jag på.

aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0