To the moon and back

Hej! Ohooj vad trött jag är. Känner mig trött i hela kroppen, men det är faktiskt en skön känsa, mina ben känner defenitivt efter en springrunda, gött. Ska bli guld värt att somna i kväll. Hoppas att man vaknar i morgon, så man hinner göra färdigt eximinationen i historia, om annat vore ju förfärligt. Men det ska nog gå bra, vi kom fram till att vi ska gå upp tidigt i morgon (peppar peppar) så vi hinner äta i lugn och ro, är sugen på att hinna avnjuta en kopp te till frukost en också, men jämt när vi säger att vi ska gå upp i tid slutar det att man snoozar tills det är 25 minuter kvar tills bussen går, men ska verkligen försöka i morgon. Haha känner att jag är väldigt engagerad i detta inlägg, men det är väl bra? Så det ska va ju.

trötti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0