This is where I belong

Idag är det söndag igen. Söndag. Men innan jag kommer till söndag tänkte jag berätta vad jag gjorde igår. Ehm sov? Sov typ hela dagen och min man satt nöjd vid datorn och spelade sitt älskade dataspel. Kollade självklart på Melodifestivalen på kvällen, och Eric lovely Saade vann! Jävligt rätt alltså. Han är så himla fin. Skiter i vad alla andra tycker om honom. Eric Saade i mitt hjärta, haha!

Ja men nu kan jag ju ta och berätta om denna söndag. Vart ska man börja? Det är inte lika fint väder idag som det har varit de senaste dagarna/veckan, det är faktiskt mulet ute. Allmänt depp, eller? Njae det är ju inte så jätte kallt ute (tror jag) så lite bra är det väl endå.
Snart ska vi gå ner och laga mat. Sen ska man väl ta och göra sig i ordning och så. För det är balträning i dag som gäller. Jepp

zzz
En glad och kanske lite på lyset Ebba i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0