Plugg, pluggare, pluggast

Hej!
Sitter och skriver om den franska och amerikanska revolutionen. Nu ska jag bli färdig med alla underbara (?!) rester jag har, sweet. Det kommer bli bra.
För övrigt har jag fortfarande jätte ont i min mun, men det rer sig väl det med någon gång. I går kunde jag verkligen inte somna på grund av min värk i munnen då den var på den sidan av munnen/ansiktet jag har mot kudden, försökte sova åt andra hållet, det gick skit, vände mig tillbaka och försökte sova åt det jag brukar, men det gjorde så himla ont så låg mest och vred mig, till slut somnade jag i alla fall.
Känns som jag är på väg att bli sjuk, förkyld eller något, men jag och O var i Ekholmen förut och köpte c-vitaminer (och ärtsoppa) så förhoppningsvis blir jag inte det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0