Onsdagen den 9:onde mars

Hallo!
Igår såg vi ju som sagt True Grit, as värd film att se, enligt mig. Oscar tyckte också den var bra! Tror dock jag tyckte den var lite bättre då han hade förväntingar om filmen, vilket jag inte hade, utspelade sig iaf i western förr i tiden, handlar om en flicka vars pappa blivit dödad av en man som flydde, och så skulle hon ut och leta efter han för att han skulle få sitt straff för mordet på hennes pappa, typ så. Jävligt bra iaf. Ska nog köpa filmen när den kommer ut.

Idag då? Har just ätit upp resten av mitt godis som jag fick över från bion. Nu jävlar blir det inger mer snask för min del. Känner verkligen hur onyttig jag varit, men egentligen ska jag inte bry mig. Var ju trots allt bio igår? Äter inte godis alls så ofta längre, men endå.. Inte sugen på det iaf.
I eftermiddag ska jag nog dra in och träna, eller gå ett varv runt ån. Det är jobbigt att åka in till stan, men varför inte egentligen? Det blir nog bra om jag får låna min älsk's mobil så jag kan lägga in massa bra musik att träna till? Hopefully?
Måste hinna med att göra något skolarbete med så jag kan bocka av det från listan.

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0