Fredagen den 11:e mars

I skrivande stund är jag sjukt jävla trött. Vill lägga mig och vila i en halvtimma. Tror jag ska göra det också, men först ska jag göra färdigrt några saker. Vadå för saker? Jo nu är det så här va, eftersom jag är världens bästa flickvän så har jag varit snäll och städat i O's (och mitt?;) rum. Det har legat en jävla massa kläder i soffan och på golvet som jag har vikt i hop, samt lagt i tvätten. Dessutom så har jag tagit ut massor av kläder ur garderoben och vikt om dem så att restrerande kläder från soffan har fått plats, nöjd tjej. Hoppas han märker att jag har gjort det nu, annars jävlar.

När jag har vilat tänker jag ta en kopp te, rätt så sugen på det va. Sen ska jag bege mig mot dagiset och hämta lilla Ellen! Sen får jag se vad vi hittar på till resten av familjen kommer hem.

Planerna för i kväll? Det beror sig på. Kanske dra ut och partaja, eller en sån där hemmakväll. Sånt som märks så att säga. Aa men det var allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0