Det lönar sig att slita

Ja, det gör det. Varför? Jo, för nu har jag äntligen avklarat ett ämne, inget annat än Grafkommunikation. Hur känns det? Jo, tackar som frågar, det känns för himla bra. Är så jäkla skönt när man kan pricka av något från att göra listan. På tal om den listan så är det dags att göra en ny.
Idag ska jag plugga, och göra ngt kul i hop med O har jag tänkt, för i morgon åker han och kommer inte hem förens på måndag kväll, lär inte se han förens på tisdag, så vill ta vara på tiden med han. Har verkligen blivit bortskämd, för jag tycker det är jobbigt när vi bara ska vara i från varandra några dagar, men det här kommer jag klara... Har ju trots allt klarat mig i hela 2 veckor utan honom när han var i Syfarika, då hade vi bara två stycken telefonsamtal samt några sms under hela hans vistelse, så det så :)


sksks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0