Årets första runda runt ån

I kväll mina damer och herrar tog jag och Oscar årstiden väl till vara, vi tog på oss träningskläderna och sprang årets första varv runt ån, underbart. Det var så friskt i luften och härligt. Det firar vi med att jag gör en ny kategori här på bloggen som heter träning. Varje gång jag har tränat ska jag försöka skriva något om det. Vad det nu ska bli "Hej idag har jag gymmat, det gick bra" eller ngt, blir bra. Men hur som helst så kom jag och bebi fram till att vi nu ska springa ihop en dag i veckan. Nämnde jag att vi ska vara med i blod-om-loppet-som-är-i-vår? Ska se till att få i hop en bra kondtion tills dess så man klarar rundan, helst utan att stanna och gå i bland, men det borde ju gå eftersom jag har blivit så duktig och börjat träna. Har ju tränat i snart två månader och fortsätter jag träna i samma tempo till i slutet av maj borde min kondition nog ha blivit bättre.


Nu är jag väldigt trött och ska så småning om släcka ner datorn och sätta på mitt älskade One Tree Hill. Puss!

aa
En bestämd Ebbiz i London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0