Så här såg min dag ut

Idag har jag hunnit med en hel del. Var förbi Arbetsförmedlingen idag, dock så var mitt besök igår och idag på denna plats onödigt då jag har sommarjobb och skall återkomma efter det, suck. Slöseri med tid kanske, men får väl se det som någon slags erfarenhet. Sen följde Jossan med mig till banken också och slutligen förbi Kunskapstorget. Tack så mycket Jossi om du läser det här : )
Annars har jag inte gjort särskilt mycket, babe och jag har kollat på vänner och jag har även pillat på min nya pärla. Så spännande, tror allt att vi kommer bli bra polare.

Puss

JAF

Kommentarer
Postat av: jossan

det var så lite ebba tack för dagen även om arbetsförmedlingen inte gav oss ett skit så var det en trevlig dag:D

2011-06-17 @ 00:13:35
URL: http://josefineuddman.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kalas trevlig dag :D

2011-06-17 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0