Onsdagen 29:e juni

Ligger i soffan och lyssnar på Veronica Maggios låt "Välkommen in", sjukt bra, grymt pepp. Favoritlåten just nu med andra ord. Det ekar i hela staden...
Idag har jag varit väldigt hurtig må jag tycka då jag cyklade till jobbet fram och tillbaka, bra träning och jag ska försöka göra det kommande fyra veckor som återstår. Det är så himla fridfullt på morgonen, knappt några människor ute, bara andra som också är på väg mot sina jobb. Vi är en grupp människor med samma mål för stunden, ta sig till diverse jobb hehe. I öronen lyssnar jag på grym musik. Startar cykelfärden med låten jag nämnde ovanför. Att cykla hem från jobbet är inte så fridfullt för då är det rusningstrafik, men det känns så befriande att cykla hem och att framförallt få frisk luft. Det är så skönt. Att solen skiner på en är också bra, kan man alltid försöka få lite färg på sig. Dock är hemfärden nästan lite jobbig, då jag är helt slut i kroppen efter en fysisk ansträngande dag. Står upp hela tiden och rör varenda kroppsdel, armar, ben, rygg, och så vidare. Bra träning känner jag.
Efter arbetet följde jag med min storebror hem till honom en stund, sedan följde han med mig till stan där jag köpte lite skal till mobilen, grymt. Sen hemåt.
Väl hemma knäckte jag en cider och hällde upp en skål med chips och gick ut och satte mig i eftermiddagsolen och njöt av livet. Det var nice. Fick grillat till mat och goda räkor och musslor till förrätt. Sommarmys.
Ska alldeles snart bege mig till sängen för att sussa, nu kan jag somna gott efter att hört att allt är bra med Oscar. Grymt.
<3
Du å jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0