Oh what a day

Fullt ös, arbetsförmedligen, hur gick det där? Jo då det gick helt ok, ska på möte med en coach i morgon, sen även fixa ett annat ärennde. Men idag köpte jag en ny mobil, gissa vilken? Iphone 4. Spännande, skaffade mig ett abonnemang också, första gången jag kliver in i abonnemangsvärlden då jag endast har haft kontantkort innan. Måste se till att jag inte ringer för mycket så jag inte kan betala mina räkningar liksom..
Nu ska jag alldeles strax bege mig till stan för att möta mina kära vänner för att ta sig en öl och bara ha det alldeles fint. Kvalitetstid kallar jag det.

aha
Haha, min vän Sarah taggade mig i den här bilden som är från lågstadiet på kära Kvinneby, haha jag är tjejen i magtröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0